Bisan Dili Kita

The thought of writing a post in Cebuano is haunting me for days. So… this is it.

Mura lang og kagahapon ang tanan
Presko pa sa huna-huna og dughan
Wa ko magdahom nga grabe ang kasakit
Nakapanumpa og ahat sa langit

Nganong ingon ani man imong epekto
Gilumay ko nimo? Hala pag klaro
Di nako mahimong malimot
Masulbad pa siguro nako ang kagubot sa lukot

Bisan dili kita di ko kapugngan
Luha sa akong mata og huot sa dughan
Hain man ka kalit lang nawagtang
Murag bato nga gilabay sa tubig ang paglugdang

Bisan dili kita ikaw akong gihigugma
Bisan wala koy katungod ikaw ra akoa
Ayaw intawn ko ingon ania
Tagda sad ko bisan panagsa

K. Bye. F.

🙂

Leave a Reply

